Bölüm 1

Burada dinle:

Bilgisayarına indir: bölüm 1

Bu bölüm ilk kaydımız olduğundan bir kaç noktada ufak sorun var. Deneyim kazandıkça hem ses hem konuşma şekli hem de içerik konusunda daha iyiye gideceğimize inanıyoruz. Bu bölümdeki küçük aksaklıklar için şimdiden özür dileriz.

Bölümün genelinde konu: podcastin ev sahipleri ve koşuyla olan ilgileri
Başlangıçta kısaca kendimizi tanıtıyoruz ve podcast hakkında fikirlerimizi ve planlarımızı paylaşıyoruz. Daha sonra koşmaya nasıl başladığımızdan söz ediyoruz. Koşmaya başlarken neler yaşadığımızı, ilk düşüncelerimizi ve yapığımız hataları dile getiriyoruz. Sonrasında, şimdiye kadar koşu ile ilgili neler yaptığımızı ve ileriye dönük hedeflerimizi konuşuyoruz. Son bölümde “neden koşuyoruz?” sorusuna değinip, oradan “bu podcasti neden yapıyoruz?” sorunua geçip bölümü bitiriyoruz.

Bu bölümün açılış ve kapanış müziği:
Ram Jam grubunun Black Betty isimli parçası.

Bölümde sözü edilen ve referans verilen bazı konular ve bağlantıları:
– Couch-To-5k programı
– Couch-To-5k programının Mert’in blogunda yer alan Türkçe versiyonu
– Ilgaz’ın başlarken başvurduğu kitap; The Non-Runner’s Marathon Trainer – David Whitsett, Forrest Dolgener, Tanjala Kole
– Mert’in başlarken başvurduğu kitap; Marathoning for Mortals – John Bingham, Jenny Hadfield
– John Bingham – the penguin
– Shin splints ve tibia
– Ultramaraton
– George Sheehan’ın sitesi

Bölüm 1” üzerine 4 yorum

  1. Podcast’i dinlerken bir yandan yürüyordum ve “Hızlı yürümek iyidir…” dendiğinde hızlanıp “…hatasına düşmüştüm.” diye cümle bitince kendime güldüm 😀

    “Koşmak yaşamınıza hayat eklemez, hayatınıza yaşam ekler.” felsefesini sevdim, podcas’lerinizi en baştan dinlemeye karar verdim. Deneyimlerinizden yararlanıp aynı hatalara düşmemeye çalışacağım, teşekkürler!

  2. Biz teşekkür ederiz. Umarız keyifle dinlersiniz ve sizin için faydalı olur…

  3. ben bu ay koşmaya başladım. podcastleriniz benim için çok faydalı, umarım yayınlarınız hep devam eder….

Yorum yazın

