Bölüm 24 – Koşu Üzerine Kitaplar

Burada dinle:

Bilgisayarına indir: bölüm 24

Bu bölüm 44 dakika.

Bölümün konusu koşu üzerine yazılmış teknik veya teknik olmayan kitaplar. Ilgaz’ın Türkçe kitaplara değindiği Mert’in ise İngilizce kitaplardan söz ettiği bol kitaplı bir bölüm oldu. Hatta sözünü etmek istediğimiz bazı kitaplara zaman kalmadı. İleride bu konunun ikinci bölümü gelecek gibi.

Bu bölümün açılış ve kapanış müziği:
AC/DC‘den Shake Your Foundations

Bölümde sözü edilen ve referans verilen bazı konular ve bağlantıları:

New Balance’ın Facebook’da hazırladığı Bozcaada uygulaması (görmek için Like demek gerekiyor)
What I Talk About When I Talk About RunningKitaplar:
Serap İnal – Spor Biyomekaniği Temel Prensipler
Haruki Murakami – What I Talk About When I Talk About Running
Erkut Konter – Uygulamalı Spor Psikolojisinde Zihinsel Antrenman
Matt Fitzgerald – Brain Training For Runners: A Revolutionary New Training System to Improve Endurance, Speed, Health, and Results
Ali Demirci – Atletizm Öğretimi Koşular
Amby Burfoot – The Runner’s Guide to the Meaning of Life
Bakiye Duran – Cesaret Yalnızdır

Bölüm 24 – Koşu Üzerine Kitaplar” üzerine 8 yorum

  1. Haruki Murakami’nin kitabını sipariş verdim. Bu konuşmanız da gerçekten güzel olmuş.
    Beni en çok etkileyen Cesaret Yalnızdır ve Dean Karnazes’in Ultramarathon Man kitabı.
    Bu kitaplar bana ”A winner never quits, a quitter never wins.” mottosunun ne kadar doğru olduğunu öğretti.

  2. Sizi dinlerken bile gözlerim doldu, Bakiye Duran’ın kitabını nasıl okuyacağım bilemiyorum. Gerçekten çok faydalı bir bölüm olmuş.
    İkinci bölümü yapana kadar ön hazırlık olsun diye başka kitaplar da paylaşabilir misiniz?
    Teşekkürler

  3. 3 gündür işten arta kalan zamanlarda sizi dinliyorum. Dinlediklerimden, bir koşucu olmadığım için haddim olmayarak belkide, şunu anladım:

    10K ya kadar aşıksın, yarı maratona kadar flört ediyorsun, ilk maratonda nikahı kıyıyorsun, ultramaratonda çocuk sahibi oluyorsun.

    Teşekkürler size..

  4. Üniversite kütüphanesinde bulunmayan tüm bu kitapları, kütüphaneden istek yaptım. Sayenizde kütüphanenin spor, koşu bölümünü de keşfettim.
    Çok teşekkür ederim. 🙂

Yorum yazın

