Bölüm 35 – Avrasya Maratonu’na Doğru

Burada dinle:

Bilgisayarına indir: bölüm 35

Bu bölüm 40 dakika.

Bu bölümde yaklaşan Avrasya Maratonu hakkında konuştuk. Önce yaklaşan bir maratonda tapering aşamasında koşucuların yaşadığı sıkıntı ve endişelerden konuştuk. Hazırlık aşamalarından ve antrenman aksamalarından bahsettik. Bu bölüm detaylı bir Avrasya Maratonu parkuru/rotası tarifi içeriyor. Koşacaklar için çok faydalı olabilir. Avrasya’da koşacaksanız, eski bölümlerimizden, 11-Tapering ve Recovery, 14-Yarış öncesi stress ve 16-Maraton Hataları bölümlerini de dinlemenizi öneririz.

Bu bölümün açılış ve kapanış müziği:
Foo Fighters‘dan Rope

Bölümde sözü edilen ve referans verilen bazı konular ve bağlantıları:
Alper Dalkılıç’ın Sahara Çölü’nde koşarken ilk etap sonrası yazığı blog yazısı
Mert’in Ritim’deki tapering dönemi üzerine yazısı
Yine Mert’in hastalik veya sakatlık nedeniyle programa ara vermek konulu yazı
Vodafone İstanbul Avrasya Maratonu resmi sitesi

Bölüm 35 – Avrasya Maratonu’na Doğru” üzerine bir yorum

  1. Çok hoş ve aydınlatıcı bir sohbet olmuş. Ofiste aksıran tıksıran insanlardan kaçmak için odadan çıkmama kısmı beni çok gülümsetti ve tanıdık geldi. Ben de hep çok istediğim ve aylar öncesinden kayıt olarak, antrenman yaptığım 3 yarışa son gece 2 yaşındaki oğlumun hastalanması, ateşlenmesi vs gibi nedenlerle katılamamıştım:)
    Şimdi de Avrasya’da koşmayı çoook istiyorum ve korkuyorum yine son gece bir şey olacak mı diye?

Yorum yazın

