Bölüm 44 – Koşunun Zararları

Burada dinle:

Bilgisayarına indir: bölüm 44

Bu bölüm 44 dakika.

Bu bölümde koşunun zararlarına(!) değindik. O konuya girmeden önce son ayda yapılan yarışlara ve yaklaşan organizasyonlara değindik.

Bu bölümün açılış ve kapanış müziği:
Otis Taylor‘dan Ten Million Slaves

Bölümde sözü edilen ve referans verilen bazı konular ve bağlantıları:
Aykut’un UTMB yarış raporu
Daha önce Geyik Koşusu’ndan konuştuğumuz bölümlerden bazıları:
Bölüm7; Bölüm 31 ve Bölüm 39
New Balance Eskişehir Yarımaratonu ve 10K Koşusu resmi sitesi
Mert’in 1. Erdek Uzun Mesafe Triatlon Kampı hakkındaki yazısı
Facebook Triatlon Türkiye sayfası

Bölüm 44 – Koşunun Zararları” üzerine 4 yorum

  1. Emeğinize sağlık her biri birbirinden keyifli olan tüm bölümler bitti. Hatta bazılarını birkaç kere dinledim. Yenisini lütfen çok uzatmayın.Sandıktan çıkarın malzemeleri:)) Yoksa her güzel şey gibi mi demek lazım:))

  2. Ilgaz Bey; Ben metal sevmiyorum ama slowlari dinliyorum. Cok guzel parcalar caldiniz. Bir dahaki sefere Judas Priest Dissident Aggresor calabilirsiniz, onun da baslangicini seviyorum. Iyi kosular.

Yorum yazın

