Bölüm 49 – Renay Onur ile Adım Adım

Adım Adım
Burada dinle:

Bilgisayarına indir: bölüm 49

Bu bölüm 52 dakika.

Remay OnurBu bölümde Adım Adım oluşumunun kurucularından Renay Onur konuğumuz oldu. Türkiye’de yardımseverlik koşusu, sivil toplum kuruluşları ve Adım Adım hakkında uzun bir sohbet oldu. Bizim de merak ettiğimiz epey çok şey varmış, çok sayıda soru sorduk, Renay sağ olsun hepsini cevapladı.

Bu bölümün açılış ve kapanış müziği:
North Mississippi Allstars Rollin’ and Tumblin’

Bölümde sözü edilen ve referans verilen bazı konular ve bağlantıları:
Adım Adım web sayfası
Adım Adım’ın her ayın ilk cumartesisi Belgrad Ormanı’nda düzenlediği koşunun web sayfası

Bölüm 49 – Renay Onur ile Adım Adım” üzerine bir yorum

Yorum yazın

